• head34.jpg
  • head19.jpg
  • head13.jpg
  • head09.jpg
  • announcements_logo.jpg
  • head33.jpg
  • head28.jpg
  • head18.jpg
  • head36.jpg
  • head06.jpg
  • head37.jpg
  • head32.jpg
  • head23.jpg
  • head14.jpg
  • head29.jpg
  • head12.jpg
  • head16.jpg
  • head20.jpg
  • head38.jpg
  • head02.jpg
  • head15.jpg
  • head24.jpg
  • head08.jpg
  • head17.jpg
  • head05.jpg
  • head11.jpg
  • logo_announcements.jpg
  • head21.jpg
  • head22.jpg
  • head31.jpg
  • head03.jpg
  • head27.jpg
  • head10.jpg
  • head26.jpg
  • head30.jpg
  • head35.jpg
  • head39.jpg
  • head25.jpg

Φάκελος Βιβλιοθήκη

Έγγραφα

έγγραφο Για Μέλη ΔΕΠ Αίτηση Δανεισμού με Ραντεβού δημοφιλές

Λήψη (docx, 26 KB)

Για Μέλη ΔΕΠ- Αίτηση Δανεισμού με Ραντεβού .docx

έγγραφο Για Υποψήφιους Διδάκτορες Αίτηση Δανεισμού με Ραντεβού δημοφιλές

Λήψη (docx, 25 KB)

Για Υποψήφιους Διδάκτορες- Αίτηση Δανεισμού με Ραντεβού .docx

έγγραφο Για Μεταπτυχιακούς Αίτηση Δανεισμού με Ραντεβού δημοφιλές

Λήψη (docx, 25 KB)

Για Μεταπτυχιακούς Αίτηση Δανεισμού με Ραντεβού .docx

έγγραφο Για Προπτυχιακούς Αίτηση Δανεισμού με Ραντεβού δημοφιλές

Λήψη (docx, 25 KB)

Για Προπτυχιακούς-Αίτηση Δανεισμού με Ραντεβού.docx

pdf Πληροφορίες για Δανεισμό με ραντεβού δημοφιλές

Λήψη (pdf, 54 KB)

Ανακοίνωση για Δανεισμό με ραντεβού.pdf

Αγαπητά μέλη της Ακαδημαϊκής Κοινότητας,

σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021, η Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών θα εξυπηρετεί το κοινό της, ενεργοποιώντας τη διαδικασία του δανεισμού κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Τα εγγεγραμμένα μέλη της βιβλιοθήκης προκειμένου να δανειστούν υλικό θα πρέπει να υποβάλουν στο e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. τη φόρμα «Αίτηση Δανεισμού με ραντεβού» που αντιστοιχεί στην κατηγορία τους (προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί, υποψήφιοι διδάκτορες, Μέλη ΔΕΠ), συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία με τα στοιχεία τους και τα στοιχεία των βιβλίων που επιθυμούν να δανειστούν. Προσοχή: απαιτείται η χρήση του ακαδημαϊκού e-mail για όλους του χρήστες (παλαιά και νέα μέλη). Η φόρμα της αίτησης διατίθεται στις ανακοινώσεις της ιστοσελίδας της Βιβλιοθήκης http://www.library.asfa.gr/.

Σε σύντομο χρονικό διάστημα το προσωπικό της Βιβλιοθήκης θα σας ενημερώσει για τη διαθεσιμότητα των τεκμηρίων και θα ορίσει μέρα και ώρα για την παραλαβή τους. Τα ραντεβού θα ορίζονται από Δευτέρα ως Παρασκευή, 9:00 με 14:00 ανά 15 λεπτά και δε θα πραγματοποιούνται αυθημερόν ούτε μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας. Οι χρήστες θα πρέπει να φέρουν μαζί τους υποχρεωτικά την ακαδημαϊκή τους ταυτότητα, προκειμένου να παραλάβουν τα βιβλία από τη Βιβλιοθήκη. Η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλους τους χώρους του Πανεπιστημίου, καθώς και η τήρηση όλων των μέτρων υγιεινής. Όσα βιβλία δεν παραλαμβάνονται κατά το προκαθορισμένο ραντεβού θα επιστρέφονται στα βιβλιοστάσια και θα είναι άμεσα διαθέσιμα για τους υπόλοιπους χρήστες.

Η  Βιβλιοθήκη κατά τ’ άλλα παραμένει κλειστή και η πρόσβαση στα αναγνωστήρια και στα βιβλιοστάσια δεν επιτρέπεται.

Για όσους έχουν ήδη δανειστεί βιβλία, έχει γίνει ανανέωση δανεισμού έως και 26/02/2021.

Σε περίπτωση που δεν είστε ήδη εγγεγραμμένο μέλος της βιβλιοθήκης, μπορείτε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας στέλνοντας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. α) μία φωτογραφία των δύο όψεων της Ακαδημαϊκής σας ταυτότητας και β) συμπληρωμένη την Αίτηση Εγγραφής Μέλους Βιβλιοθήκης, που θα βρείτε στο στην ιστοσελίδα των Ανακοινώσεων-Βιβλιοθήκη ή στο σύνδεσμο: http://www.library.asfa.gr/askt/site/Services/t_docpage?doc=/Documents/ypiresies/daneismos