• head11.jpg
  • head02.jpg
  • head25.jpg
  • head13.jpg
  • head39.jpg
  • head35.jpg
  • head24.jpg
  • head18.jpg
  • head12.jpg
  • head03.jpg
  • head05.jpg
  • head31.jpg
  • head29.jpg
  • head33.jpg
  • head06.jpg
  • head10.jpg
  • head20.jpg
  • head22.jpg
  • head38.jpg
  • head16.jpg
  • logo_announcements.jpg
  • head34.jpg
  • head23.jpg
  • head09.jpg
  • head37.jpg
  • head19.jpg
  • head14.jpg
  • head27.jpg
  • head15.jpg
  • head21.jpg
  • head36.jpg
  • head30.jpg
  • head32.jpg
  • head26.jpg
  • head08.jpg
  • head17.jpg
  • head28.jpg
  • announcements_logo.jpg

Φάκελος Βιβλιοθήκη

Έγγραφα

έγγραφο Ανοιχτές οι πόρτες της Βιβλιοθήκης της ΑΣΚΤ για το αναγνωστικό κοινό από Τρίτη 22 Ιουνίου 2021 δημοφιλές

Λήψη (docx, 16 KB)

Ανακοίνωση Βιβλιοθήκης για Άνοιγμα 22-06-2021.docx

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ & ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΣΚΤ

Η Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών ανοίγει για το κοινό από την Τρίτη 22/06/2021.

Το ωράριο λειτουργίας διαμορφώνεται ως εξής:

Α. Περίοδος εξεταστικής (22/06 έως και 02/07): 

08:30 – 18:00 για 2 ημέρες την εβδομάδα, Τρίτη και Πέμπτη

08:30 – 16:00, για 3 ημέρες την εβδομάδα, Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή

Β. Μετά το πέρας της εξεταστικής (05/07 – τέλος Αυγούστου):

08:30 – 16:00 για Δευτέρα έως Παρασκευή

Το αναγνωστικό κοινό παρακαλείται να συμμορφωθεί με τα μέτρα πρόληψης μετάδοσης του COVID-19 και να ακολουθήσει τις οδηγίες του προσωπικού. Επισημαίνεται ότι:

  • Κατά την είσοδο των επισκεπτών πραγματοποιείται θερμομέτρηση ζητείται η επίδειξη της υποβολής του self test και -για όσο διάστημα εφαρμόζεται ως επιβεβλημένο μέτρο- είτε σε έντυπη μορφή είτε σε ηλεκτρονική (από την πλατφόρμα του https://self-testing.gov.gr/). Στη συνέχεια, ο επισκέπτης συμπληρώνει υποχρεωτικά τα στοιχεία του (ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο επικοινωνίας) στην «Ημερήσια Λίστα Επισκεπτών», προκειμένου να είναι εφικτή η ενημέρωση και επικοινωνία μαζί τους σε περίπτωση κρούσματος.
  • Επιβάλλεται η χρήση μη ιατρικής μάσκας εντός της βιβλιοθήκης σε επισκέπτες και προσωπικό και η τήρηση αποστάσεων άνω του 1,5μ. και συστήνεται η τακτική χρήση αντισηπτικού.
  • Δεν επιτρέπεται η χρήση κοινόχρηστου εξοπλισμού, όπως η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, φωτοτυπικά μηχανήματα, scanner, video και dvd players και γενικότερα πάσης φύσεως εξοπλισμός, που είναι προσβάσιμος στο κοινό.
  • Ορίζεται στα 30 άτομα είναι ο μέγιστος επιτρεπτός αριθμός επισκεπτών στους χώρους της βιβλιοθήκης ταυτόχρονα (δεν συμπεριλαμβάνεται το προσωπικό).
  • Κάθε βιβλίο με το οποίο οι χρήστες έρχονται σε φυσική επαφή θα μένει σε καραντίνα για τρεις (3) ημέρες. Προκειμένου να αποφευχθούν προβλήματα υπερβολικής συγκέντρωσης υλικού στην καραντίνα με συνέπεια την αδυναμία χρήσης τους για τις επόμενες τρεις ημέρες, συστήνεται η κατά το δυνατόν προσεκτική χρήση των βιβλιοστασίων.
  • Σε περίπτωση μεγάλη προσέλευσης, θα τίθεται χρονικός περιορισμός στη χρήση του αναγνωστηρίου και τήρηση σειράς προτεραιότητας.
  • Αναστέλλεται η επίσκεψη σχολικών ή άλλων μονάδων και η ξενάγηση στους χώρους της βιβλιοθήκη. Εξαιρούνται οι ξεναγήσεις/ ενημερώσεις των πρωτοετών φοιτητών, που οργανώνονται σε πολύ μικρά γκρουπ, ώστε όλη η διαδικασία να είναι ελεγχόμενη.
  • Τέλος, συστήνεται στο αναγνωστικό κοινό να ακολουθεί τη μέθοδο δανεισμού με ραντεβού, προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός και η καταχρηστική χρήση των αναγνωστηρίων.

Εκ της Δ/νσεως της

Βιβλιοθήκης & Κέντρου Πληροφόρησης

Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών

 
 

έγγραφο Επιστροφές Δανεισμένων Βιβλίων Χωρίς Ραντεβού δημοφιλές

Λήψη (docx, 12 KB)

Επιστροφές Δανεισμένων Βιβλιών Χωρίς Ραντεβού.docx

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΔΑΝΕΙΣΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Σας ενημερώνουμε ότι η Βιβλιοθήκη θα προχωρήσει στη σταδιακή  ολοκλήρωση της επιστροφής των τεκμηρίων που έχουν δανειστεί τα μέλη της κατά την περίοδο της καραντίνας. Ως εκ τούτου από εδώ και στο εξής είναι εφικτή η επιστροφή των βιβλίων με εκπρόθεσμη ημερομηνία επιστροφής στη Βιβλιοθήκη και  χωρίς προκαθορισμένο ραντεβού από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 10:00-14:00.  Οι ανανεώσεις/κρατήσεις  ισχύουν σύμφωνα με τον κανονισμό της Βιβλιοθήκης. Οι οικονομικές οφειλές συνεχίζουν να διαγράφονται.

Η Υπηρεσία δανεισμού θα συνεχίσει να λειτουργεί κατόπιν ραντεβού.

Για οποιαδήποτε ιδιαίτερη περίπτωση επικοινωνείτε τηλεφωνικά με τη Βιβλιοθήκη στο 2104801204 ή μέσω e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

pdf Ερωτηματολόγιο Εκπαίδευσης Χρηστών Βιβλιοθήκης δημοφιλές

Λήψη (pdf, 44 KB)

Ερωτηματολόγιο ΜΟΔΙΠΑΒ για τη Βιβλιοθήκης της ΑΣΚΤ 2020-2021.pdf

Αγαπητά μέλη της ΑΣΚΤ,

η Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β.) κάθε χρόνο διοργανώνει έρευνα με ερωτηματολόγια για την αξιολόγηση των υπηρεσιών των ελληνικών ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών. Παρακαλούμε αφιερώστε λίγο από το χρόνο σας για τη συμπλήρωση του παρακάτω ερωτηματολογίου ανώνυμα, προκειμένου να μας βοηθήσετε να αξιολογήσουμε και να βελτιώσουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας. Η συγκεκριμένη έρευνα απευθύνεται στους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, που συμμετείχαν το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 στα σεμινάρια εκπαίδευσης χρηστών της Βιβλιοθήκης & Κέντρου Πληροφόρησης της ΑΣΚΤ.

 Για να συμπληρώσετε  το Ερωτηματολόγιο για την Αξιολόγηση Σεμιναρίων Εκπαίδευσης Φοιτητών ακολουθείστε τον σύνδεσμο:

https://mopab.seab.gr/demandSurveys/index.php/545638/lang-el

 

Εκ μέρους του προσωπικού της

Βιβλιοθήκης & Κέντρου Πληροφόρησης της ΑΣΚΤ

Μαρία Βιτσεντζάκη

Αν. Προϊσταμένη

έγγραφο Αίτηση για VPN δημοφιλές

Λήψη (docx, 26 KB)

Αίτηση VPN.docx

έγγραφο Αίτηση Εγγραφής Νέου Μέλους Βιβλιοθήκης δημοφιλές

Λήψη (docx, 27 KB)

Αίτηση Εγγραφής Νέου Μέλους Βιβλιοθήκης.docx

Για να κατεβάσετε το αρχείο της αίτησης σε word πατήστε λήψη.