Ανακοινώσεις ΕΛΚΕ

Έγγραφα

Εμφάνιση κατά : Όνομα | Ημερομηνία | Θεάσεις [ Άνοδος ]

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΜΟΚΕ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΜΟΚΕ

hot!
Ημερομηνία Προσθήκης: 20/11/2014
Date modified: 20/11/2014
Μέγεθος Αρχείου: 100.01 kB
Αποθηκεύσεις: 1006

Αριθμ. Πρωτ: 1843                                                                                  Αθήνα, 19 Νοεμβρίου 2014                       

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Α.Σ.Κ.Τ. ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΕΣ & ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ, ΘΕΩΡΙΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ, ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΜΟΙΒΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ»

ΔΙΔΑΣΚΕΙ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ-ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΖΟΥΝΗΣ ΘΕΟΚΛΗΣ – ΠΕΤΡΟΣ 

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΣΕ 2 ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΥΠΟΓΕΙΟΥ ΣΙΝΕΜΑ ΤΗΣ Α.Σ.Κ.Τ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ 256 ΩΣ ΕΞΗΣ:

Α’ ΜΕΡΟΣ           ΔΕΥΤΕΡΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2014, 10:00 – 14:00  &

Β’ ΜΕΡΟΣ           ΔΕΥΤΕΡΑ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2014, 10:00 – 14:00

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο θα προσπαθήσει να διερευνήσει τις δυνατότητες που έχει ο καλλιτέχνης δημιουργός να αναζητήσει χρηματοδότηση για τη στήριξη της καλλιτεχνικής του  δραστηριότητας . Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα είναι σε θέση με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου να συντάξουν μία χορηγική πρόταση προς μία εταιρία-χορηγό καθώς και μία πρόταση χρηματοδότησης προς ένα ίδρυμα. Συγκεκριμένα, θα περιλαμβάνει τις εξής θεματικές:

1η Ημέρα :  Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014, 10:00 – 14:00 :

- Οι πηγές χρηματοδότησης καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων :

  • Ιδία έσοδα
  • εξωτερική χρηματοδότηση (δωρεές, κρατική χρηματοδότηση, κοινοτική χρηματοδότηση, χορηγίες)

- Η χρηματοδότηση καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων μέσω δωρεών :

  • Οι δωρεές ιδιωτών
  • Οι δωρεές εταιρειών 
  • Οι δωρεές ιδρυμάτων
  • Η πρόταση χρηματοδότησης προς ένα Ίδρυμα.
  • Εναλλακτικοί τρόποι χρηματοδότησης (crowd funding)

2η Ημέρα :  Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014, 10:00 – 14:00 :

- Η χρηματοδότηση καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων μέσω κρατικών και κοινοτικών χρηματοδοτήσεων :

  • Η κρατική χρηματοδότηση
  • Η ευρωπαϊκή κοινοτική χρηματοδότηση

- Η χρηματοδότηση καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων μέσω χορηγιών :

·         Ποιοι είναι οι χορηγούμενοι

·         Οι στόχοι των χορηγούμενων μέσω της χορηγίας

·         Η στρατηγική των χορηγούμενων κατά την αναζήτηση χορηγών

·         Ποιες είναι οι συνήθεις αδυναμίες των χορηγούμενων;

·         Τι είναι η χορηγική πρόταση και τι περιλαμβάνει;

·         Οι υπηρεσίες των χορηγουμένων προς τους χορηγούς

·         Τι είναι η χορηγική συμφωνία και τι περιλαμβάνει;

 

ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

 

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ MENTORING ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ MENTORING

hot!
Ημερομηνία Προσθήκης: 13/11/2014
Date modified: 13/11/2014
Μέγεθος Αρχείου: 90.41 kB
Αποθηκεύσεις: 975

Αριθμ. Πρωτ: 1834                                                                                  Αθήνα, 13 Νοεμβρίου 2014                       

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Α.Σ.Κ.Τ. ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 3 ΩΡΩΝ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ : «MENTORING»

 

ΔΙΔΑΣΚΕΙ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ κος ΒΑΡΔΑΞΟΓΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

 

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΥΠΟΓΕΙΟΥ ΣΙΝΕΜΑ ΤΗΣ Α.Σ.Κ.Τ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ 256     ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 03 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2014, 17:00 – 20:00  

 

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ.

 

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ MENTORING ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΚΑΙ ΕΥΕΛΙΚΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ Η ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟΜΕΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΜΕ ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ «ΣΤΕΝΩΝ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ Η/ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΕΙΝΑΙ:

·         Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

·         Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΩΝ

·         Ο ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΜΕΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

·         Η ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΑΦΩΝ

·         Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

·         Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ, ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΤΟΜΩΝ.

 

 

ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥ Κ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥ Κ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΣΟΥ

hot!
Ημερομηνία Προσθήκης: 12/11/2014
Date modified: 12/11/2014
Μέγεθος Αρχείου: 91.92 kB
Αποθηκεύσεις: 970

Αριθμ. Πρωτ: 1824                                                                                  Αθήνα, 12 Νοεμβρίου 2014                       

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Α.Σ.Κ.Τ. ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΣΟΥ: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ»

ΔΙΔΑΣΚΕΙ Η ΔΙΔΑΚΤΩΡ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΛΗΔΑ ΤΣΕΝΕ

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΣΕ 2 ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΥΠΟΓΕΙΟΥ ΣΙΝΕΜΑ ΤΗΣ Α.Σ.Κ.Τ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ 256 ΩΣ ΕΞΗΣ:

Α’ ΜΕΡΟΣ           ΤΕΤΑΡΤΗ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014, 11:00 – 14:00  &

Β’ ΜΕΡΟΣ           ΠΕΜΠΤΗ  27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014, 11:00 – 14:00

ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ Α.Σ.Κ.Τ.

 

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

“ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Ή ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ”, ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΓΚΟΥΡΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, SETH GODIN ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ  ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ. ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ. ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ, ΘΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ PROJECTS ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΝ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ (CO-CREATION) ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΥ. ΤΕΛΟΣ, ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΠΛΑΝΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

 

1Η ΗΜΕΡΑ:

ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

ñ      ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 2.0

ñ      ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ VS ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ñ      ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ & ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ

ñ      Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ñ      ΔΙΑΔΡΑΣΗ & ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ STAKEHOLDERS (ΚΟΙΝΟ, ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, ΧΟΡΗΓΟΥΣ Κ.Λ.Π.)

ñ      ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ CASES ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

 

2Η ΗΜΕΡΑ:

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

ñ      ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

ñ      NEWSLETTERS

ñ      ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

ñ      ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ MEDIA

ñ      ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ (COMMUNITY BUILDING)

ñ      ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΓΙΑ NETWORKING ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ

 

ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

 

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Κ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Κ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ

hot!
Ημερομηνία Προσθήκης: 12/11/2014
Date modified: 12/11/2014
Μέγεθος Αρχείου: 77.03 kB
Αποθηκεύσεις: 909

Αριθμ. Πρωτ: 1809                                                                                  Αθήνα, 10 Νοεμβρίου 2014                       

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Α.Σ.Κ.Τ. ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ & ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ & ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΟ»

 

ΔΙΔΑΣΚΕΙ Η ΔΙΔΑΚΤΩΡ-ΝΟΜΙΚΟΣ ΜΑΡΚΕΛΛΟΥ ΜΑΡΙΝΑ

 

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΥΠΟΓΕΙΟΥ ΣΙΝΕΜΑ ΤΗΣ Α.Σ.Κ.Τ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ 256 ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014, 15:00 – 18:00  

 

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ.

 

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ COPYRIGHT : 
- ΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ 
- ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ 
- ΙΔΕΑ, ΜΟΡΦΗ, ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΕΡΓΟΥ 
- ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΕΡΓΟΥ 
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ : Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΩΝ CREATIVE COMMONS. 

 

 

 

 

ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚ.ΥΛΙΚΟΥ 2014 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚ.ΥΛΙΚΟΥ 2014

hot!
Ημερομηνία Προσθήκης: 12/11/2014
Date modified: 12/11/2014
Μέγεθος Αρχείου: 97.31 kB
Αποθηκεύσεις: 920

Αριθμ. Πρωτ: 1823                                                                                  Αθήνα, 12 Νοεμβρίου 2014                       

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Α.Σ.Κ.Τ. ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ & ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ»

 

ΔΙΔΑΣΚΕΙ Η ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΝΕΦΕΛΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΣΕ 2 ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ – ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΤΗΣ Α.Σ.Κ.Τ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ 256 (ΙΣΟΓΕΙΟ) ΩΣ ΕΞΗΣ:

Α’ ΜΕΡΟΣ        ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014, 10:00 – 14:00  &

Β’ ΜΕΡΟΣ        ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014, 10:00 – 14:00

ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ Α.Σ.Κ.Τ.

 

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το Σεμινάριο «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ & ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ» θα αναπτυχθεί σε δύο κεντρικούς άξονες: α) στην διαχείριση οπτικοακουστικού υλικού, εστιάζοντας στις ψηφιακές μεθόδους διαχείρισης οπτικοακουστικού υλικού αλλά στην αξιοποίηση των οπτικοακουστικών μέσων στην παρουσίαση και προβολή του καλλιτεχνικού έργου, και β) στην χρήση νέων τεχνολογιών για προβολή του καλλιτεχνικού έργου,  εστιάζοντας στους τόπους και τρόπους προβολής του έργου στου διαδικτύο. Συγκεκριμένα, το Σεμινάριο θα περιλαμβάνει τις εξής θεματικές:

Α) Διαχείριση οπτικοακουστικού υλικού

·         Εργαλεία οργάνωσης αρχείων και μέθοδοι αρχειοθέτησης.

·         Ψηφιακές μετατροπές αρχείων.

·         Δημιουργία οπτικοακουστικού προωθητικού υλικού: εξοικείωση με λογισμικά επεξεργασίας της ακίνητης και κινούμενης εικόνας.

·         Χρήση άλλων ψηφιακών συσκευών που συνδέονται με υπολογιστή (κινητών τηλεφώνων, webcams κ.α.) για την τεκμηρίωση και προβολή καλλιτεχνικού έργου.

Β) Χρήση νέων τεχνολογιών για προβολή του καλλιτεχνικού έργου

·         Από τον πραγματικό στον εικονικό χώρο έκθεσης: τόποι και τρόποι παρουσίασης του καλλιτεχνικού έργου στο διαδίκτυαο

·         Εξοικείωση με τα κοινωνικά ψηφιακά μέσα (socialmedia).

·         Δημιουργία ιστοσελίδας και blog για την προβολή και προώθηση καλλιτεχνικού έργου.

·         Μέθοδοι προβολής μέσω διαδικτύου: ειδικές κατευθύνσεις σε ό,τι αφορά την ταυτότητα και τα μεταδεδομένα του έργου.

 

ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ